Friday, December 24, 2010

(24 Dec 2010) Pre-Birthday Surprise

hey all~ its not my birthday yet actually.. tp dis lovely cupcakes r special delivery from My Sayang.. Lina n Ana.. Luv both so damn much! she really did surprise me..

sepanjang hr ni aku kne tipu rupenye.. lina la pembikin jalan cerite nye.. hey~ u really got me!

konon nye ada org akn deliver baju utk lina kt umah aku.. sbb lina kt jb kan.. so, dat sis juz deliver kt rumah aku dlu.. nanti lina akan pickup.. 1hr suntuk aku menanti.. ;)

n suddenly bile dat sis smpai kt rumah aku, dia pon hulurkn dat box full wif cupcakes..
she said, "hai mas, ini dari lina" :) dgn senyuman yg manis.. hihi..
(aku pon amek dgn muke yg pelik)

tgk2 dlm tu ada name aku! alahai~ korg mmg suke buat aku terharu cmni laa..

taadaa!! cantek x cantek x.. hehe..
lpas dpt tu.. masuk bilik trus call lina.. ada la segayung air mate yg keluar.. crius terharu!

da tua dah~ 22 ok! tp lom grad lg.. :(


such a sweet pre-birthday surprise! sayang korg sgt2!

thanx jugak pade akak ku (norazlina) n ank2 nye (kakak,kimi,mizi,wawa), abg2 ku (zaidi dan anuar) yang same2 berpakat dgn mkcik lina nihh! luv u all~

Pss: korg buat aku senyum smpai tido lahh~

1 comment: